please wait, site is loading

Blog

Prima evadare !

Posted on: 14/05/2010 by Narcis Virgiliu | 10 Comments

Despre Prima Evadare nu am decat cuvinte de lauda, chiar daca au trecut cam multe zile de la marele maraton si nu mi-am gasit deloc timp sa scriu aceste impresii, o fac acum !

Pentru cei care nu cunosc fenomenul, Prima Evadare inseamna, adio nevasta, stai dracului acasa ca eu ies cu bicla, sau adio mama m-am saturat de tine, etc, chestii d’astea, bine uneori iti iubesti atat de mult prietena sau sotia incat spui hai si tu ca sa fim nedespartiti cum scrie la carte “si la bine si la greu”.

Prima Evadare, anul acesta si-a  desfasurat traseul intre Bucuresti si Snagov prin paduri si drumuri de tara pe o distanta de aproximativ 55km, aproape ca traseul din anul precedent doar ca a fost putin mai lung si diferit.

Personal mi-a placut atat de mult incat mai ca-mi vine sa devin un “nelegiuit” astfel incat sa pot evada zilnic mai ales pe distante d’astea mari.

Organizarea imensa impreuna cu partea de logistica, ambele absolut perfecte, apartin acestei mici echipe . Este incredibil ce au reusit sa puna la punct cei 5, FELICITARI colegi de pedale  !

Pentru mine, cam asa au stat lucrurile :

Cu o saptamana inainte  impreuna cu un grup de prieteni am facut tot traseul, vezi aici cateva imagini facute de domnul Pavalache Stelian.

Cu o zi inainte de concurs am fost programati  pentru  revizie tehnica la bicle si pe langa noi am vazut si altii cu ele la “dom’ Dr.” semn ca se pregateau si ei pentru marea sau prima evadare :-))

Apoi a urmat achitarea taxei de participare la magazinul Cosmote indicat de organizatori .

Pe drumul catre casa ne-am dat seama pentru a mia oara ca pistele nu sunt pentru biciclisti ci pentru soferii nesimtiti .

A doua zi, adica duminica, trezirea la ora 6, ca doar e ziua cea mare, EVADAAAAAAM !!!!

La start, in pluton, printre toti evadatii il regasim in prim plan si pe colegul Alin Popescu prezent si el la acest eveniment .

In spatele nostru alti evadati, multi evadati, foarte multi…

******Din pacate firul povestirii in imagini este frant, lipsesc o multime de fotografii edificatoare a ceea ce s-a intamplat de la lina de start si pana la Palatul Ghica sau pana la linia de finish asta datorita ploii si a noroiului pe care l-am tot avut pe maini in zecile de incercari de a scoate noroiul dintre roti si furca sau cadru . Imi pare rau dar mi-a fost mila de G11-le meu sa-l exploatez in asemenea conditii !

Cei prezenti la cursa si mai ales cei care s-au asezat la linia de start pe la mijlocul plutonului, adica ghinionistii stiu despre ce vb aici, pt ca noi am fost cei care s-au luptat cu ploaia si cu noroiul lipicios .

In imaginea de mai jos pentru unii cursa s-a oprit, chiar si pentru mine dupa cei 23km parcursi intr-un timp destul de mare, si din pacate chiar dupa ce oprisem la fantana de la km 20 si scosesem vreo 10 galeti cu apa pe care le-am aruncat pe biciclete pentru a indeparta noroiul lipicios dintre roti si cadru sau din derailleur si chiar cand pedalam mai bine si scapasem de noroi, la Palatul Ghica ne-au oprit organizatorii sa mancam niste banane, sa bem un paharel cu apa, etc, chestii d’astea prietenesti.

Apoi dupa ce ne-au oprit si ne-au taiat tot elanul  ne-au invitat frumos in autobuze si dusi am fost la premiere, dar stati chill, nu intelegeti gresit va rog, sa vedem premierea nu sa fim premiati :-)) ha,ha,ha nebunaticilor credeati ca am luat vreun premiu, deja va gandeati unde aveti lama prin casa ca sa va taiati venele  ?

Acolo, adica la Snagov lumea era si mai chill decat cei care au stat acasa in fata televizoarelor, vedeti mai jos, linistiti pe pasune la un pahar de vorba sau o iarba pura fara foitza si nerulata .

O gustare calda care a mers de minune dupa lupta cu noroaiele !

La inceput vi-l aratam pe Alin pe bicla iar acum fara bicla, in sanul familiei, din cauza unei probleme tehnice a trebuit sa declare abandon, cu toate ca e tanar si-l tzine lantzul la aceasta cursa l-a lasat derailleur-ul…Am inteles ca l-a reparat si duminica asta ne dam iar cu biclele pe acelasi traseu, asa ca asteptam urarile voastre !

La final Radu Puscasu, unul dintre organizatori statea la linia de finish sa fotografieze concurentii si-l felicit iar pentru organizarea de exceptie a celei de-a doua editii “Prima Evadare” !

Evident, deoarece aveam inca energie de consumat drumul spre casa l-am facut pe DN pe o ploaie torentiala…A fost minunat !

Pentru toti pasionatii de  “evadari” iata alte competitii aici .

p.s. Adrian si Musashi, aceasta este pompa gasita pe traseu, a cui este ?

pompa_IMG_0318

10 Responses

1. […] This post was mentioned on Twitter by Virgiliu Narcis, Virgiliu Narcis. Virgiliu Narcis said: New post: Prima evadare ! (http://www.narcisvirgiliu.ro/blog/prima-evadare/ ) http://www.narcisvirgiliu.ro/blog/prima-evadare/ […]

2. Cornel P. — 14/05/2010 at 11:54

abia astept sa-mi cumpar si eu o bicla (si un G11 ca vad ca merg excelent mana in mana) sa ma dau cu voi ca tare pofta mi-ati facut. ma bucur ca vad din ce in ce mai multi oameni pe bicicleta si organizatii care ii sustin, inseamna ca suntem pe drumul cel bun. macar la capitolul asta sa fim si noi normali…

3. Adrian Negoita — 14/05/2010 at 12:10

Supertari pozele din autobuz! 😀

Te felicit pentru că ai parcurs o bucată mai mare din traseu în comparaţie cu mine!

Poate ajung şi eu la finish în 2011, pe bicicletă sau cu autobuzul, aşa cum din păcate ai fost obligat să ajungi tu anul acesta! :)

4. Niji — 14/05/2010 at 12:52

Biutiful!!!! Bravo, felicitări!!!

5. Niji — 14/05/2010 at 12:53

Apropo, faine fotografiile…deși pare să fie un comentariu de prisos :)
    Mă bucur că v-a plăcut competiția!